Petr Forejtek

Kdysi mě dost zajímala politika, ale teď už to je pro mě okrajové téma. Zůstal mi zájem o techniku, mechaniku a historii. Mám rád přírodní vědy, ale i přírodu samu v její nejčistší podobě. O sportu si myslím, že je to ta aktivita, která člověka udržuje v pohybu a hezké formě, nikoli na židli. Znovu pro sebe objevuji hudbu, kterou jsem rád poslouchal před lety, a ve které slyším srdce. Mám rád barvy a různost.

Petr Forejtek

Autobus

Na autobusové zastávce bylo liduprázdno. Skoro to vypadalo, že nic nemůže jet, když tu nikdo nečeká. Mraky se sháněly k dešti a foukal studený vítr. Po slunci ani památky, a tak si zapnul bundu až k bradě a z kapes vyndal pletené rukavice. Rozhlédl se opatrně kolem, ale pořád tu byl sám, stejně, jako před pěti minutami, kdy na zastávku přišel. Autobus by tu měl být každou chvíli, ale pořád nic. Řekl si, že ho nebude vyhlížet, neboť to je možná právě tím důvodem, proč ještě nepřijel. Ale pokaždé, když zaslechl zdálky zvuk motoru, pohnul hlavou, aby se přesvědčil. A pokaždé, když pohnul hlavou, v duchu se za to proklínal, protože vždy uviděl jen barevný osobák nebo šedivý náklaďák, ve které, jak už skoro začínal věřit, se proměňoval na poslední chvíli jeho autobus. Potom přišla starší paní a stoupla si dva metry od něj. Pozdravil ji. A za méně než dvě minuty potom autobus najednou přijel.

5.5.2014 v 10:00 | Karma: 12,73 | Přečteno: 1218x | Diskuse| Ostatní