Petr Forejtek

Kdysi mě dost zajímala politika, ale teď už to je pro mě okrajové téma. Zůstal mi zájem o techniku, mechaniku a historii. Mám rád přírodní vědy, ale i přírodu samu v její nejčistší podobě. O sportu si myslím, že je to ta aktivita, která člověka udržuje v pohybu a hezké formě, nikoli na židli. Znovu pro sebe objevuji hudbu, kterou jsem rád poslouchal před lety, a ve které slyším srdce. Mám rád barvy a různost.

Petr Forejtek

Achileus a želva

V jedné malé vesnici na pomezí pouště a hor, narodil se před mnoha a mnoha lety malý chlapec. Už od malička byl neposedný, jak už tak děti bývají, ale malý Achileus byl v něčem výjimečný. Děti, když poprvé odlepí dlaně od země a postaví se zpříma, obvykle pomalu hledají rovnováhu. To malý Achileus začal rovnou běhat. Neuměl ještě ani mluvit, zato byl hned tu a hned zas tamhle, jakoby ani chodit neuměl. Nikdo, kdo ho znal, mu neřekl jinak, než rychlonohý Achileus.

2.12.2013 v 10:00 | Karma: 14,09 | Přečteno: 981x | Diskuse| Ostatní

Petr Forejtek

Ostašská pohádka o bezejmenném čarodějovi

Daleko v horách, v lese, kam nedošel žádný zbojník ani houbař, žil sám v jeskyni jistý čaroděj. Žil tam už roky sám, a tak skoro nemluvil. Vždycky během dne chodil po lese a sbíral byliny, ze kterých potom ve své jeskyni vařil roztodivné lektvary a míchal masti. Občas také našel nějakou houbu a borůvky, a ty také sbíral a sušil, aby měl být o dnech nedostatku z čeho živ. Pokaždé, jakmile se ráno slunce vyklubalo nad krajinu, vylezl ze své jeskyně, a vydal se na cestu. Domů se vracel až se slunce západem, brašnu plnou bylin, hub, malin, ostružin a borůvek.

28.10.2013 v 10:00 | Karma: 11,47 | Přečteno: 624x | Diskuse| Ostatní