Petr Forejtek

Kdysi mě dost zajímala politika, ale teď už to je pro mě okrajové téma. Zůstal mi zájem o techniku, mechaniku a historii. Mám rád přírodní vědy, ale i přírodu samu v její nejčistší podobě. O sportu si myslím, že je to ta aktivita, která člověka udržuje v pohybu a hezké formě, nikoli na židli. Znovu pro sebe objevuji hudbu, kterou jsem rád poslouchal před lety, a ve které slyším srdce. Mám rád barvy a různost.

Petr Forejtek

Mensanem

"Ale na to nejsem dost chytrej," řekl jsem. V jejím obličeji se objevil soucitný výraz, který mě nenechal na pochybách. Trochu zdvihla obočí, opravdu pomalu a dlouze se nadechla, a pak řekla, "já už Vás ale znám docela dlouho, a můžete mi věřit, že to na lidech poznám, a podle toho, co jste mi vyprávěl, s tím nebudete mít problém." Říkala to, a ještě další věci, a mně se zdálo, že ačkoli tím soucitným výrazem mi potvrzovala to, co jsem řekl já, zároveň to vyvracela. "Dobře, já vím, že nejsem hloupej, ale že by to stačilo na Mensu?", cítil jsem, jak jsem se ocitl v úzkých. "Podívejte se na jejich stránky, něco si o tom přečtěte, a mají tam taky on-line test, můžete to zkusit," usmála se.

3.3.2014 v 10:00 | Karma: 19,30 | Přečteno: 1643x | Diskuse| Ostatní