Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Třeba oni, totiž ony, jednoho dne zjistí, že běhat za branami Edenu nejdříve před a později se zdivočelými psy (časem totiž zkrotnou) je vlastně legrace a přestanou podstrojovat komukoli jablka na všechny způsoby. A až se Adamové proberou, pomočení po zkvašené šťávě z jablek, zmatení tím, že jim nikdo nenabízí jablko, ani oblečené ani nahaté, třeba se půjdou podívat, kde ty Evy běhají, a přidají se k nim. A nebo taky ne. Třeba se vrátí ke své zkvašené šťávě. A obě možnosti jsou Evám ku prospěchu. :-)

0 0
možnosti
Foto

hezky, trefně, jen se nedejte holky :)

0 0
možnosti
Foto

Přiznám se, že maličko tápu... ale to nevadí, čtu to víckrát, láká mne to. Hezky napsané a ono mi to moc připomíná Vančuru - ne tedy jeho dlouhá překrásně složitá souvětí;-D, jeho - Když se Ráje setkaly:-) nebo asi jen název Ráje... jen taková nějaká asociace

0 0
možnosti
Foto

V Bibli se v souvislost s Adamem a Evou nepíše o žádném jablku, natož o zkvašené šťávě a pomočování. A naprosto mi uniká smysl článku, i když to může být chyba na mém přijímači, který není na vaši vlnovou délku naladěný.

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1414x
Kdysi mě dost zajímala politika, ale teď už to je pro mě okrajové téma. Zůstal mi zájem o techniku, mechaniku a historii. Mám rád přírodní vědy, ale i přírodu samu v její nejčistší podobě. O sportu si myslím, že je to ta aktivita, která člověka udržuje v pohybu a hezké formě, nikoli na židli. Znovu pro sebe objevuji hudbu, kterou jsem rád poslouchal před lety, a ve které slyším srdce. Mám rád barvy a různost.