Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Jako poslední umírá mozek. Dokonce existují teorie, že ten pověstný tunel se světlem na konci je to poslední, co byl mozek ještě schopen vytvořit na základě posledních zbytků zrakových vjemů. :-)

1 0
možnosti
Foto

ano, taky jsem to někde potkal :) díky za komentář

0 0
možnosti
BH

... těch 200ms jsem kdysi poznal osobně - na jednom tahu jsem trochu přetáhl jointa - asi to bylo nějaké svinstvo, protože během pár minut mi totálně vypadla zpětná vazba pohybového ústrojí. Najednou jsem zjistil, že každý pohyb musím kontrolovat vůlí, což by nebyl zas takový problém, kdyby tam nebylo to zdánlivě kratičké zpoždění, než se mi vrátí informace o aktuální pozici. Chtěl jsem třeba vzít sklenku - ruka vystřelila úplně mimo, a než jsem stačil provést nějaké korekce, strnula v krajní poloze.

Bylo to příšerné, o to příšernější, že jsem nutně potřeboval na WC. Musel jsem dopředu rozplánovat každý pohyb, stanovit co nejpřesnější průběh napětí každého svalu, a během chůze provádět korekce, abych se nějak trefil do požadované dráhy. Pohyboval jsem se jako mechanická Kolombína v Louskáčkovi. Naštěstí během cca 20ti minut paralýza odezněla, a já se zase mohl pohybovat jako normálně ožralý.

1 0
možnosti
Foto

:)) ... jako normálně ožralý :) to mě dostalo. díky

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1414x
Kdysi mě dost zajímala politika, ale teď už to je pro mě okrajové téma. Zůstal mi zájem o techniku, mechaniku a historii. Mám rád přírodní vědy, ale i přírodu samu v její nejčistší podobě. O sportu si myslím, že je to ta aktivita, která člověka udržuje v pohybu a hezké formě, nikoli na židli. Znovu pro sebe objevuji hudbu, kterou jsem rád poslouchal před lety, a ve které slyším srdce. Mám rád barvy a různost.