Diskuse

já to řikal

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Strašně dlouho jste tu nebyl.:-) Ráda jsem četla Vaše blogy o Vítkovi, které jste psal v době, kdy já čekala Tomáška. A ani ve snu by mě nenapadlo, že budu mít také autistu. Říkala jsem si, jak to máte těžké a teď... To zažíváme na vlastní kůži. :-)

0 0
možnosti
PK

No tak je lepší si pustit dobrou hudbu, než poslouchat ty kecaly....;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1414x
Kdysi mě dost zajímala politika, ale teď už to je pro mě okrajové téma. Zůstal mi zájem o techniku, mechaniku a historii. Mám rád přírodní vědy, ale i přírodu samu v její nejčistší podobě. O sportu si myslím, že je to ta aktivita, která člověka udržuje v pohybu a hezké formě, nikoli na židli. Znovu pro sebe objevuji hudbu, kterou jsem rád poslouchal před lety, a ve které slyším srdce. Mám rád barvy a různost.