Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Já doufám, že půjde ještě o další dům dál - do toho s mřížemi. Za všechno to zlo, které na jaře způsobil, a jako třešničku - jak se snažil spáchat vlastizradu. ;-€

0 0
možnosti
Foto

Cestu do Moskvy pan ministr, myslím, dobře vysvětlil?

0 0
možnosti
PK

No víte skutečná šikana se dá zažít všude, dosti často ve škole, na vojně atd., ale když si přečtěte jak označuje policie ČR šikanu, viz níže:

..například jakékoliv chování, jehož záměrem je opakovaně ubližovat, ohrožovat nebo zastrašovat jiného člověka, případně skupinu lidí..

Že by pan Hamáček toto činil jen ze své povahy, pro svou kratochvíli? Možná bych hledal jiný výraz, cosi jako nepřiměřené situaci atd, ale šikana, když chtěl chránit lidi před virem, to nesedííí...

1 1
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1414x
Kdysi mě dost zajímala politika, ale teď už to je pro mě okrajové téma. Zůstal mi zájem o techniku, mechaniku a historii. Mám rád přírodní vědy, ale i přírodu samu v její nejčistší podobě. O sportu si myslím, že je to ta aktivita, která člověka udržuje v pohybu a hezké formě, nikoli na židli. Znovu pro sebe objevuji hudbu, kterou jsem rád poslouchal před lety, a ve které slyším srdce. Mám rád barvy a různost.