Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RG

R29e95n97é 14G30u88r12a25l

8. 11. 2021 7:40

Zkuste lidem vysvětlit, že rozeštvávání lidí mezi sebou je přesně to, co vrchnost uplatňuje již po staletí na cestě za svým cílem, ať je jakýkoliv. Stejně nepochodíte, fungovalo to dříve, funguje to dál. Stačí dát "obyčejnému" člověku alespoň zrnko moci - seřvat někoho za nenasazenou roušku, dát mu komisi na schalování písniček či potratů, kontrolovat účast v prvomájovém průvodu, vyhazovat ze školy, z práce... A což teprve, když mu dáte možnost beztrestně si bouchnout do dlouhovlasé máničky, žida, homosexuála či protispolečenskému živlu...

Ale tohle se vlastně dělo jenom za diktatur, kdežto teď máme hentu - liberální demokracii - tak to nám vlastně nic nehrozí, že jo :-)

0 0
možnosti

Rv

Babišova vláda ztratila důvěru! To je příčina toho, proč se všeobecně nařízení vlády nedodržují! Z toho nevidím cestu ven!

:-)

1 0
možnosti
VV

To by to dopadlo, kdyby se vas nadpis vyplnil. Nedovedu si predstavit, ze by ti zdejsi dalkove ovladani diskuteri dostali vsechnu moc. To uz tu bylo skoro 40 let po unoru 1948.

2 0
možnosti
JK

Autore, za napadení úředníka je postih!! Tak proč by takto neměli bých chráněni třeba prodavači? Je snad úředník něco více?

1 0
možnosti
Foto

Je! To byste už dávno měl vědět! ;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1414x
Kdysi mě dost zajímala politika, ale teď už to je pro mě okrajové téma. Zůstal mi zájem o techniku, mechaniku a historii. Mám rád přírodní vědy, ale i přírodu samu v její nejčistší podobě. O sportu si myslím, že je to ta aktivita, která člověka udržuje v pohybu a hezké formě, nikoli na židli. Znovu pro sebe objevuji hudbu, kterou jsem rád poslouchal před lety, a ve které slyším srdce. Mám rád barvy a různost.