Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J61a35n 34D10o90u47š27e42k

23. 4. 2022 0:18

Zajímalo by mě, proč každý kdo prorokuje útok Ruska na naše nejbližší sousedy zdatně opomíjí fakt, že jsme v NATO. Docela bych i věřil tomu, že by takovým útokem probudil spícího lva. Ten taky jen věčně chrápe a nechá makat lvice pro sebe. Běda však když se přiblíží jiný samec.

4 0
možnosti
Foto

Nevěřím, že si rusáci troufnou zaútočit na členský stát NATO.

Spíš by mě zajímalo, když oni mohou mít ve svých řadách žoldáky ze Sýrie, protože jejich vlastní armáda je neschopná, proč by Ukrajina nemohla mít žoldáky třeba z USA?:-)

4 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

11 4
možnosti
VH

Další bude Podněstří a pokud mu někdo neukáže sílu, bude pokračovat..Rv[UA]

17 1
možnosti
ZZ

To by odstřihl Putin Ukrajinu zcela od Černého moře.

;-)

0 1
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1414x
Kdysi mě dost zajímala politika, ale teď už to je pro mě okrajové téma. Zůstal mi zájem o techniku, mechaniku a historii. Mám rád přírodní vědy, ale i přírodu samu v její nejčistší podobě. O sportu si myslím, že je to ta aktivita, která člověka udržuje v pohybu a hezké formě, nikoli na židli. Znovu pro sebe objevuji hudbu, kterou jsem rád poslouchal před lety, a ve které slyším srdce. Mám rád barvy a různost.